زیبانگار

نگار من،سر زلفت چه خوش کشیده به بندم...

زیبانگار

نگار من،سر زلفت چه خوش کشیده به بندم...

زیبانگار
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

تولد یک غنچه

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۴ ق.ظ

                                                                    زیبا و سرخ،مثل تو رنگی ندیده ام

از گرمی حضور تو لبخند چیده ام

در گستره ی چشم دلم فرش می کنی

آن دامنی که بر تن سبز تو دیده ام

بر من وزیده ای که وجودم به رنگ توست

در لحظه ی عبور تو خود را شنیده ام

بابونه ها پیام حضور تو می دهند

میلاد توست،خوشتر از این من چه دیده ام؟

شیرین تر از زمان تولد،چه ساده ای

"مِهر " تو را به قامت رعنا کشیده ام

عریان تر از همیشه نشستی مقابلم

یکرنگ تر از نگاه تو رنگی ندیده ام

آغوش می گشایی و در آغوش می کشی

تو فصل آخری که به پایت دویده ام

دنیا آمدی که سرآغاز من شوی

این جامه را به عشق تو از تن دریده ام


ترانه " کادوی تولدت " با صدای علی عبدالمالکی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۱
فرهاد

نظرات  (۳)

خیلی زیبا و لطیف 👌
پاسخ:
شما  زیبا می بینید.ممنونم
تولد کى هست ؟
مبارک باشه الهى صد ساله بشه با عزت و سرافرازى...
پاسخ:

خخخخ.ممنونم.الهیییی صد ساله بشن با عزت و سرافرازی:)

سلام
سپاس از لطف شما ...
پاسخ:

سلام.خواهش می کنم.سلامت باشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">